12/20/10

Kawan aku memang kreatif..

pada mulanya aku terbaca post FB kawan aku di acaunt FB aku yg 'sulong'.. menarik resipi nie.

Dia nie satu kumpulan dengan aku time Minggu Aluan Pelajar; Satu Fakulti; duk sebelah block je.
aku joint sekali, rasa ingin tau mcm ne cara buat biskot tu membuak-buak
aku pun post kat FB sulong aku nie dan tag nama2 kawan2 yang pernah duduk serumah.


terigat kat santi, malam-malam dia selalu ketuk pintu bilik tido dan tanya
'za ada milo tak? kalau tak pun susu..'
itu minuman feverot nyer..
pastu minum sesama dan bercerita pasal lelaki.
 

lantas aku mencubanya! memang best gak rasa biskot nie..

selama nie aku tau, buat air milo gitu je..
paling tidak pon ngapp terus masuk mulut.

hehe... ade-ade jelah diorg nie.





No comments:

Salam Perkenalan..

My photo
Sukakan sesuatu yang bergambar. Ilek santai suda

Pengikut Setia..