11/10/09

Catatan dari pengalaman cinta kayu+batu

Kenapa aku masih tak dapat lupakan dia?
Walau dia mcam senang sangat nak lupakan aku..
dulu aku tak tau apa yang menyebabkab dia tiba-tiba cuba mendiamkan diri..
tau-tau dia sudah berpunya!
aku tau dia bakal dimiliki oleh seseorang yang dia telah comit selama dua tahun!!..

Dua tahun!! satu jangkamasa yang lama untuk sesuatu hubungan, tapi kenapa dia masih mencari aku??! apa yang dia tak puas sampai dia mencari Aku? apa kurangnya insan yang dia miliki tu, sampai mencari aku??

Kenapa dia beri aku harapan sedang kan dia tau bahawa dia bakal menjadi.... kepada seseorang?? aku pula buta2 terima dia dan percaya cakap dia 100% bahawa dia tak punyai sesiapa!. Teruk kan lelaki tu.. tapi kenapa aku masih tak dapat lupakan dia!!

APA AKu NIE!!! Tau DITIPU & diPERMAIKAN, TAPI MASIH MENaGGIh PerHatiAN DARInya..
Mungkin aku mahukan kata-kata kemaafan dari mulutnya sendiri...
Hanya Allah tau apa yang terbuku dihati aku.

Aku DOakan Kebahagiaan Kalian:

Hanya KEMAAFAN yang mampu aku bagi,
kerna
Hanya ALLAH yaNg boleh mengAMPUNkan DosA2 yang telah kau buat, kat aku dan.....

Telah
Kumaafkan kesilapan..... Sepenuh hati,

Ada jodoh jumpa lagi dan pada waktu itu, kita punyai kehidupan sendiri,
yang pasti kehidupan aku bukan dengan dirimu yang telah menipu aku dan curang kepada......


Allah maha adil, Perempuan yang baik untuk Lelaki yang baik.

Hanya masa dapat mengubati hati yang sakit ini dek diPermainkan oleh seorang insan yang aku sayangi suatu ketika dulu.

2 comments:

kaiserstan said...

Learn to let go...

aku iza said...

always learn. Now,
He has a good wife and she is very good person and didnt macth with him. Huhu..

Salam Perkenalan..

My photo
Sukakan sesuatu yang bergambar. Ilek santai suda

Pengikut Setia..