12/15/09

kenduri kahwin

Minggu sudah ada seorg x-clasmte aku time sekolah rendah melangsungkan perkahwinannya. Diam tak diam, advance gak dia ek.. dia lelaki seusia dgn aku dah berkahwin. Hurm, masuk dia dah dua kawan lelaki aku yang sekelas smasa sklah rendah berkhwin. Hebat btul.. Dah nak wat mcm ne jodoh diorg dah sampai. Aku pun kadang2 nak berkahwin gak, tapi nak wat mcm ne calon pun tak da..

Apa yang pasti time aku bosan mmg trasa sgt nak berkahwin, tapi bila tak bosan tak plak rasa nak kahwin. Pelik kann.. huhu..

Kwan lelaki adik pun dah bekhwn, rumahnya sblah kg jer. Tgk muka dia time bersanding miggu sudah mmg tak sangka dia kahwin dulu dari aku. Dulu masa sekolah rendah muka selekeh jerr..
mmg tak leh lupa la muka selekeh dia tu.. tapi bila dah bersanding di usia 22thun muka dia nampak hensem dan bergaya..

adooiii tapi aku still ternampak2 muka selebet dia tu.. huhu

dia bersanding saing2 dgn org kg aku yg juga pasangan BISU!!!

tgk.. org bisu pun ada jodoh..

aku??

No comments:

Salam Perkenalan..

My photo
Sukakan sesuatu yang bergambar. Ilek santai suda

Pengikut Setia..