12/19/09

semuanya berkaitan dengan Hati.

Hati..
Hati aku berbelah bahagi bila diundang kemajlis ..... dan yang mengundang itu adalah insan yang mempermainkan HATI aku. Dia dengan sengaja menyakiti Hati aku, dan tau apa yang dia buat. Bukan hati aku sahaja, tapi hati insan yang dia sayang..(yeke sayang).

Aku sepuluh kali tak kisah tak dapat kau!!
Tapi HATI aku???
Hati aku sakit..
Sakit setelah kau sakiti!!

Sakit dipermainkan..
Kau inggat Hati aku apa???
Hati BATU macam kau ke???

sakit itu kalau dikeluarkan..
ntah mcam mana rupanya HATI aku tu..
buruk..
berdarah2 akibat disakiti oleh KAU!!

Kesian kat aku..., lagi kesian kat perempuan itu:

psst: 'hey girl, stay away from that boy'- to the girl who is the boyaa's wife.

6 comments:

kaiserstan said...

insan yang teraniaya pasti mendapat pembelaannya...
kalo aku...aku bakar je kenduri tu hehe tak yah dgr cakap aku ni hehe
enjoy ur life...byk lagi pengalaman best2 yg menunggu ok

Malam Pertama said...

dia bukan milik awk,
sakit mcm na pun dia akan terima sakit mcm yg awk rasa..
Tuhan bayar cash

AkuBukanLelaki said...

biarkan..jgn pegiii

aku iza said...

Ya, aku biarkan je mangkuk tu..
hipokrit tahap dewarata. Now, dia dah nikah pun. So, lantak la hidup dia nak mcm ne.

Btul la apa yang aku rasa 1stime tgk dia.
"malang tul sapa dapat lelaki nie&dia nie bukan milik aku".

Tau2 aku ter couple dgn dia. Memang malang bila dapat tau dia dah tunang. Malang bg aku, dan malang gak bagi tunang dia kerana kenal lelaki tu.

Tup2 diorg dah selamat nikah, itu pun atas usha aku tidak bocorkn rahsia dgn wife dia skrg.

so, betullah. DIA BUKAN MILIK AKU&MALANG SiAPA DAPAT DIA.

AkuBukanLelaki said...

ko 1 minggu..aku dh nak 2 bulan..ntah2 bini die dh ngandung..Ala,biarkan je la die tuuu..jadikan diri kita lagi terbaikkk selepas ni...

aku iza said...

ya, aku biarkan pergi..
b4 aku tau hal sbnar aku cuba bebaik dgn dia..dan stelah tau hal
yg sbnar pun aku cuba bebaik dan tidak mmbocorkn rhsia dia.

Dia tak layan!!
skrg, aku mmg lepaskn dia pergi, cz nmpk sgt aku sja yg nk berkwan dgn dia.

tuhan maha adil...

kerana aku ada kwn2 yg senantiasa disamping aku.

Salam Perkenalan..

My photo
Sukakan sesuatu yang bergambar. Ilek santai suda

Pengikut Setia..