8/14/09

besday ooo besday

Semalam 13 ogos merupakan besday my bestfrnd kat smjng -Zanariyah-. Dia ambik jurusan bioteknologi kat unisel. Dia merupakan rakan sekelas semasa tingkatan 4, 5 , 6. Kami ambik kelas sains tulen dan duduk kat meja belakang sekali. Yelah, dah nama kelas sain tulen satu, so kami nie katagori pendiam. Tak la kecoh mana pun, sampaikan budak kelas yang nakal2 lalu depan kelas kami nie cakap 'senyapnya kelas nie'. Bagi iza zanariyah ni baik, walaupun dia tak sempurna mana..tp iza terima dia seadanya..
Walaupn lama x jumpa, Iza sempat wish besday kat dia. Tapi yang tak bestnya iza tak angkat pun panggilan telefon dia. Arggh...
kenapa selalu aku tak angkat tipn time org yg aku syangi call? sakit jiwa dibuatnya.
Paling teruk aku blh lupa wish besday MAK sendiri!! huhu, jahatnya aku..
Iza da iggtkn diri yg besday mak pada 10 ogost, tapi malangnya aku lupa gak.
Iza teringat besday mak apabila menerima sms yg aku dpt mms pict yg bertulis 'besday mak'..
yg sedihnya, hp aku tak leh terima MMS pictre. SEDIHNYAAAAAA
tak dapat tgk gambar tu!!!
aku call mak n wish besday kat dia. Mak tgh masak utk org dtg belajar. Almaklumla, atok aku skrg duduk dgn kami. Mak happy cz dia dapat smbut besday.. kek, kak rina dan ita yg sponser, msti meriah kan..
aku je asyik miss that valuable moment. Mak kata Jimmy tgh merajuk cz mak tak layan dia. Hurmm tak abis2 jimmy nie.. Weiiii rindu kat jimmy la. Mak pesan, kawan dgn org baik2, JGN BERANI SGT...JLN HATI2 etc..
ERmmm.. mak aku nie mcm tau sesuatu jerr... hoho..

No comments:

Salam Perkenalan..

My photo
Sukakan sesuatu yang bergambar. Ilek santai suda

Pengikut Setia..