8/12/09

Kolej Alamanda tak da air?

Di jangka bekalan air terganggu dari jam 12 pm-keesokkan hari. Mati kepanasan aku, dah la awal pagi-pagi lagi aku dah bertolak ke eport ambik member budak fine art(lala) yang konvo sem nie. Fligth dia smpai jam 9am, ambik dia pastu pergi hantar ke unimas. Jam 11.30am seorang budak fine art(agnes) lagi kena ambik kat eport, hantar dia ke bunga raya. Jalan pagi agak sesak, sampai unimas dalam jam 12.3opm. Adeii lambat 30 minit da kelas pengurusan peladangan kat FSTS.
Nasib baik member tu pandai drive, just dia tak da lesen jer. Dia gie hantar aku ke FSTS. Cepat jgk la sampai. Tengok-tengok, lecterr blum masuk, ngam2 6minit aku masuk lectrr pun masuk. Nasib baik sempat.
Petang lak aku rehat, then jam 8.20 aku turun lagi ambik sorg lagi member X-housemate(nur quistina) kat eport. Nang BZ aku hari nie, da rasa macam 'supir' eport lak. Balik rumah terus je makan malam, badan lak kepanasan. Cuaca panas, berjerubu jer. Tepat jam 11.15 aku dengan dua orang kawan (pelajar veteren), terus packing barang dan gie mandi kat FIT. Huhu...
Lalu kat bilik air lelaki, ramai jugak rupanya yang mandi kat toilet situ. So, takla rasa jangal sangat. Jumpa junior hosemate iza tengah on9 kat situ. Junior housemate Iza cakap kenapa tak mandi kat FSTS? kan situ dekat, lagipun diorg mandi kat situ jugak tadi. Iza cakap, ni dah lewat dah untuk gie FSTS. Atleast FIT orang tak kisah sangat kalau ada orang malam2, coz ramai student on9 kat situ.
So, apa lagi tarikh 11 8 09, first time aku mandi kat FSCIT(FIT).. =)

No comments:

Salam Perkenalan..

My photo
Sukakan sesuatu yang bergambar. Ilek santai suda

Pengikut Setia..