9/18/09

Cinta Sang Ratu.

Hari ini, aku terjumpa Novel kegemaran X-hosemte aku Cinta Sang Ratu kat CAIS. Aku membelek-beleknya "macam pernah kudengar tajuk nie... apa ek.." Lama gak berfikir. Terus teringat kat Nur Quistina, laaa.... ini kan buku yang minah tu suka baca time 1st year dulu tu. Time tu, puas la minah tu promote kat aku suruh baca, tapi tak berkesan.. huhu. Tapi ntah, kali ni tergerak hati aku untuk meminjamnya dari CAIS. Aku baru sempat baca sehelai jer. Memang best la citer tu. Just aku fikir boleh abis ke aku baca buku setebal tu? karang aku tengok mula-tengah-akhir...hihi.
Whatever, i'm trying to finish up.

2 comments:

Qis Coway said...

huhu gembiranya bila yza ingt pe yg nur suka..
tp yza kena la baca bagaikan puteri dulu.. pastu hijab sang pecinta.. kemudian barula cinta sang ratu..
barula lengkap trilogy 2..
nur mmg minat gile ngan penulis 2 RAM..trilogy plg best trilogy 2 la..
yg lain2 best mcm ADAM, satu janji..tp sumela novel yg RAM tulis best.. hehehe

aku iza said...

mesti la iggt.....kan ko dgn lg sorg tu dok promote kat ak pastu aku wat dek jek..hihi

Salam Perkenalan..

My photo
Sukakan sesuatu yang bergambar. Ilek santai suda

Pengikut Setia..